Riddarhajk 10-12 mars

Riddarhajk

FULLBOKAT!

Riddarhajk på Göransborg

för upptäckarscouter

            10-12 mars

Samling på Göransborg mellan klockan 19-20 fredag, avslutning och hämtning klockan 11 söndag. Minst en ledare / kår följer med scouterna.

Kostnad 200 kr per deltagare, även ledare. Avgiften faktureras kårkassören efter hajken.

 

Då det är många som vill komma med och det är begränsat antal platser så kommer platserna att släppas den 6/2 och sista anmälningsdag är den 24/2. Först till kvarn…

Anmälan skickas kårvis till Kerstin på kansliet, via mail: snapphane@scoutdistrikt.se.

Anmälan ska innehålla uppgift om: kår, namn på deltagare och ledare samt ev allergier.

 

Nedan finns ett förslag på anmälningslapp som ni kan ge ut till scouterna. Det ni måste ändra på är det datum som ni vill ha in anmälan från scouterna.

 

Är man är intresserad av att vara med och planera denna roliga hajk så har vi planeringsmöte den 2/2 klockan 19 hemma hos mig på Bockebodavägen 480. Anmälan via mail till per.alverup@qsi.se senast den 1/2. Hajken förutsätter att ledare engagerar sig.

Om ni har några frågor, kontakta Per Alverup på ovanstående epost eller telefon 0768-12 36 82

/ Per

Inbjudan och anmälningslapp