Samling på Bromölla station på fredagen 17.30, mot okänt mål. Föräldrarna får en hemlig lapp i sin hand när de kör hem, med anvisningar om var scouterna ska hämtas på söndagen kl. 12:00.
Packning i stor rygga, sovsäck, liggunderlag, ombyteskläder, badkläder, hygienartiklar.
I mindre dagrygga en kvällsmat till fredagen, regnkläder, matgrejer inkl. vattenflaska och matlåda med lock (en glassask med lock fungerar utmärkt) samt ev mediciner.
Kostnad 350:- som faktureras kåren.
Deltagande kårer måste ställa upp med ledare som kommer att tas ut som funktionär. All kommunikation sköts via kårernas äventyrar-ledare och kansliet.
Pga Corona är i år antalet deltagare maximerat till 32 scouter.
Anmälan är öppen från och med den 25/8 och stänger den 15/9.
Anmäl via Scoutnet här: https://scoutnet.se/activities/view/1312
Tänk på att den som gör kåranmälan måste ha behörighet Arrangemangsansvarig i Scoutnet.
Hör av dig till kansliet på snapphane.scoutdistrikt.se om du behöver hjälp.